24. jan. 2013

Sore today, strong tomorrow!

Hej alle sammen!

Idag har været en god dag, og jeg har en super dejlig følelse i kroppen! Efter skole, cyklede jeg på arbejde (Gør rent nede i Fitness World), hvor jeg derefter træner. Løb og gik i 40 minutter på løbebåndet, hvor jeg forbrændte 341 kalorier. Bagefter var jeg på cross fit maskinen i 45 minutter og der forbrændte jeg 500 kalorier, så jeg har i alt forbrændt 841 kalorier idag! Det er første gang, jeg har forbrændt så meget, og det er i hvertfald ikke sidste gang!! Har heller aldrig svedt så meget haha.

Til aftensmad fik jeg wok med kylling og ægnudler, som smagte mums! Jeg vil ikke tælle kalorier, selvom jeg dog engang har gjort det, men det behøver jeg slet ikke. Orker heller ikke at gøre det, efter hvert et måltid!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar